Na internetu dnes probíhá téměř vše. Online nakupujeme, vzděláváme se, žijeme. A proto pokud podnikáte, a ještě jste své firmě nevytvořili webové stránky, děláte zásadní chybu a patrně se připravujete o celou řadu zajímavých a lukrativních zakázek. A je úplně jedno, jestli vlastníte kosmetický salon, pracujete se dřevem nebo vyrábíte náramky. Své podnikání zkrátka na internetu ukázat musíte!
Pomoc za pár korun
Vytvořit si vlastní webovky není nic složitého, a pokud se s počítačem přátelíte, nejspíš to zvládnete i sami. Případně můžete požádat o pomoc šikovného kamaráda nebo třeba svého potomka, mezi mladými dnes internetové stránky zvládne vytvořit téměř každý. Dobrou zprávou je, že si nemusíte chystat horentní sumy. Online prezentace vašeho podnikání vás nemusí stát ani korunu. Pokud se rozhodnete zakoupit si vlastní doménu (což bychom mohli doporučit) a hosting, pak si sice něco připlatíte, ale stále se pohybujeme pouze v řádu stokorun.
Uveďte vše potřebné
Stránky vašeho byznysu by měly vypadat co nejprofesionálněji. Zároveň by měly odrážet ducha vaší práce a ukazovat, v čem jste jedineční. Klidně tedy popusťte uzdu kreativitě, ale stále myslete na to, že chcete přilákat co největší počet zákazníků. Nejdůležitější je uvést vše, co by potenciální partnery mohlo zajímat. Ukažte, co jste dokázali a nebojte se pochlubit se svými výsledky. Přidejte reference spokojených zákazníků, zvýší to vaši důvěryhodnost a dodá lidskost. Přidejte klidně i svou fotografii při práci, ať lidé vědí, s kým budou komunikovat. Raději přece napíšeme někomu, o kom víme, jak vypadá. Vzbudíte tak sympatie. Pak samozřejmě uveďte svou nabídku a řekněte, s čím vším zákazníkům můžete pomoct. Na závěr nezapomeňte přidat kontakt, kde vás mohou sehnat. Při psaní textu nemusíte působit strojově, ale naopak mluvte lidsky a přátelsky, jako byste jim své služby nabízeli osobně.