Zvýšení návštěvnosti
Dnes má i každý menší podnikatel web a řada z nich by se bez něj ani neobešla. Víte proč? Má to celý zástup důvodů, které jsou pro ně velice důležité. Díky webu totiž například prezentuje svou firmu dále a tím získá větší dosah. To má za následek více zákazníků, což přímo souvisí se zvýšením příjmů, a to je klíčové. A proto i Vy nepodceňujte důležitost svého webu a věnujte mu péči, protože se Vám to zpátky jistě vrátí, http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fico-Po-rozdeleni-Slovaci-tipovali-kdy-se-vrati-do-federace-518272 a to možná ve větším měřítku, než čekáte. Hned prvním krokem je grafické zpracování, protože tom má velký vliv na první dojmy čtenáře a hlavně přehlednost. Volte barvy, jenž nejvíce vystihují Vaši firmu či logo, ovšem zase to nepřehánějte, protože přeplácanost se zde opravdu nevyplácí.

Statistika
Jistě chcete mít neustálý přehled, jak je na tom Váš web aktuálně, abyste věděli, jak se postupně návštěvnost vyvíjí. K tomu dokonale poslouží statistika návštěvnosti https://www.seolight.cz/statistika-navstevnosti-webu.
