NeoddÄ›litelnou souÄástà vyuÄovacÃho procesu jsou mimo jiné výlety, exkurze a vycházky, které Äas od Äasu procházejà různými promÄ›nami. Výchova a vzdÄ›lávánà dÄ›tà a mládeže totiž vždy musà odrážet požadavky doby a reagovat na nÄ›. Velmi zajÃmavé by napÅ™Ãklad bylo, zjiÅ¡Å¥ovat a zabývat se názory pedagogů na fenomén, jakým Å¡kolnà výlet bezesporu je, a porovnat tyto názory s názory žáků a studentů, kvůli nimž se vlastnÄ› tato mimoÅ¡kolnà aktivita koná.
NabÃzÃme pomocnou ruku
Zabývat se v tomto krátkém ÄláneÄku dopodrobna tÃm, zda Å¡kolnà výlety majà Äi nemajà nÄ›jaký hlubÅ¡Ã smysl, jestli o nÄ› majà žáci ve skuteÄnosti v dneÅ¡nà dobÄ› jeÅ¡tÄ› opravdový zájem Äi nikoliv, nenà možné. A také to nenà úÄel tohoto Älánku. Byla to v podstatÄ› pouze jakási úvaha a povzdechnutà nad tÃm, jestli práce uÄitelů, kterou pro své svěřence vykonávajÃ, Äasto i nad rámec svých pracovnÃch povinnostÃ, dokážà žáci vůbec ocenit. AÅ¥ už je to tak Äi onak, nabÃzà vám spoleÄnost RIKITAN atraktivnà výlety pro vaÅ¡e žáky, plné her, adrenalinu a zajÃmavostÃ. Dovolte nám, abychom chvÃli pracovali za vás – odpoÄiňte si!